Saturday, February 18, 2006

眼泪

眼泪, 是我从小无法征服的敌人

眼泪,总是在我感情泛滥时哗啦啦流下来

事情不如意,自尊心强的我,会强忍眼泪躲在小角落哭泣
在被窝里哭着入睡也常常伴随我许多伤心的夜晚。。。

越亲近的人的责备越会引起热泪满眶。。。

没用的眼泪。。。暴露我的软弱,揭开我的多愁善感。。

但,热热得眼泪是最好的发泄,烦恼与紧绷的心情顿时解开。。。哭得好畅快

我想,我还是喜欢眼泪的。。。

今晚适合大哭一场~~

3 comments:

Anonymous said...

mm my chinese sux so I can never ever write what I feel about tears as well as you do in Chinese.

But Ma, I just wanted to say ... I truly understand how you feel! :)

<3 Hope that whatever's bothering you will be evaporate together with the tears :)

Anonymous said...

oops. I meant: Hope that whatever's bothering you will have evaporated like your tears :)

XDDDDDD; sorry about the typo. Just woke up @__@;

Anonymous said...

Are you okay? Take care nya.